Rabu, 2 November 2011

Kitab Terfaktab katanya

.
wow ... apakah the title aku tu ... hahahha aku ... now time for review buku plak ... tajuk buku ni Kitab Terfaktab ... serius sekali sebut macam Kitab terF**Kup jer kan ... sure menarik tertarik ... :-?

tapi bila aku selesai membacanya ... hemm ... tak ada lahh menarik mana or mencapap sangat ... biasa jer ... hemmm sampaikan aku baca mata ni tiba tiba ada benda yang duduk untuk melelapkan mata aku .. ntahhlahhh maybe pada aku kot ...

but dalam buku ni memang banyak cerita pasal kisah kisah CINTA ... tentang pengajaran dan tips tips bercinta ... so macam mereka meraka yang baru baru nak bercinta or maybe nak cari rujukan pasal ilmu ilmu cinta ni boleh lahh baca kot .... tapi tak lahh seperfect mana pun ... coz if dicakap pasal Cinta ni ... depand on individu juga ... hehehehhe :P

so malas aku nak citer panjang ... kalau kalian tanya rating ... aku give 2.8 jer lahhh oklahh atleast lebih dari separuh kan ... ni per 5 ok ... tapi kalau ada yang rasa tak puas jer dengan review aku ni lehh lahh gi beli dan baca sendiri ... coz pendapat masing masing ... hehehehe :D

ok as usual stayTuned for next entry ok ... ;)

** terbeli kerana melihat member yang jarang membeli bahan bacaan tiba tiba teringin sangat memiliki buku ini ... so ngan aku aku terjebak ... :(

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin