Jumaat, 4 November 2011

Temubual Daiyan Trisha bersama BuaHMuLuT.CoM

.
ok last last entry kisah pasal Daiyan Trisha ada aku nyatakan pasal temubual kan ... kalau dalam entry lepas aku sharing video persembahan beliau yang aku sendiri captured ... now aku nak sharing video temu bual yang telah dirakamkan oleh crew BuaHMuLuT.CoM plak :D



sila abaikan kechoiian suara yang menemuramah itu yek ... sajhe lahh tu nak menjatuhkan reputasiku dengan memasukkan juga suara tersebut ... tapi apa apa pun ... greatjob tu Crew BuahMulut.com yang telah mengadakan temubual ini ... so guyz kalau kalian ada kelapangan silalah click ke BuaHMuLuT.CoM untuk mengetahui perkembangan dunia seni di Malaysia .... ;)

as usual ... stayTuned for next entry dari aku ;)

** rasa kelakar jer bila dengan suara sendiri dirakam ... walllawehhhh :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin