Sabtu, 19 November 2011

Separuh Akhir 1 Muzik Muzik 26

.
last nite aku berpeluang untuk menonton Separuh Akhir pertama Muzik Muzik 26 di Studio Sri Pentas 2 Plaza Alam Sentral ... turut sama berama aku ialah Joker dan Romie ... pada mulanya kitorang menggunakan konsep redah jerr .. serius memang fikir slumber jer without pass masuk ... :P

tapi malangnya ... kali tidak seperti tahun lepas di mana yang mereka tidak berpass akan masuk lambat ... kali ni tidak dibenarkan masuk langsung ... serius ok ... ko merayu lahh macam mana ... memang pak guard tak layan ... :-SS

time tu aku dah give up dah memang rasa nak cargon ... tapi ntah rezeki katanya ... kitorang dapat gak tix hasil kegigihan Romie roger sana sini ... finally GAFIM memberikan kami tix dan berjayalahh kami masuk layan secara live ... :D

serius bila aku masuk ... berlainan ngan tahun lepas ... if tahun lepas semua penonton berdiri kali kena duduk plak ... yang berdiri semua yang dibelakang ... ohh amatlah tidak begitu best .... walaupun crowd malam tadi memang superb ... serius pada aku if mereka mereka yang tiada pass masuk confirm lagi meriah kot ... :P

oh lupa nak khabarkan ... di mana time kitorang masuk pun ... persembahan dah bermula ... so kitorang miss 2 lagu ... band hujan dengan persembahan iqa ... :( so seperti semua telah tahu .... 5 lagu yang telah terpilih untuk mungkin akan berentap di Juara Lagu nanti ... dan dalam 5 buah lagu tu ... 3 lagu menepati lagu yang aku target dapat masuk ke Juara Lagu ... :D

2 lagu lagi yang aku target ialah Kisah Dongeng dari Stacy dan Maaf Dari Hati by Sofazr ... terkandas ... maybe pada mereka si Stacy hanya boleh layak ke Juara Lagu dengan mempertaruhkan lagu fast kot ... maybe just pendapat aku ... :P


so apa apapun tahniah pada mereka mereka yang telah mendapat markah tertinggi ataupun boleh dikatakan mendapat top 5 untuk ke Juara Lagu .... :D

BERIBU SESALAN - [ NING BAIZURA, JACLYN VICTOR & SHILA AMZAH ] \:D/

KISAH HATI - [ ALYAH ] \:D/

AWAN NANO - [ HAFIZ ]
\:D/

MATA HATI - [ NUBHAN ]

GADIS SEMASA - [ YUNA ]

so apa apa pun tahniah pada mereka yang telah berjaya ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin