Jumaat, 18 November 2011

Misteri Jalan Lama

.
kembali memblogkan diri ... setelah lama aku menyepi ... nak citer pasal cuti cuti ku ... opss masih ada benda yang belum settle sebelum aku leh sharing citer pasal cuti cuti ku itu .. so sebelum tu .. mai aku citer kisah lain ... ;)

last nite ... aku berpeluang untuk menghadiri Malam Gala Misteri Jalan Lama di Cineplex e@curve ... actually 2 member aku yang invite untuk menonton movie ni one from Adam and another one from Joker ... so bila dengan filem Afdlin Shauki ... bohonglahkan kalau aku menolak ... lagi pun kat area Damansara ... so ON :P


sampai kat e@Curve around kul 8 malam ... seperti semua tahu bila Tayangan Unggul yang anjurkan haruslahh ada makan makan ... nyummie ... so lepak makan dulu ... thanks tu Tayangan Unggul for the makan makan ... :D

tayangan dimulakan around kul 8.30 macam tu lahh ... before tayangan dimulakan ada sedikit persembahan pembukaan ... wallawehhh ... duk aweks aweks ni main baling baling bunga plak dah ... nasib tak termimpi di malam hari hahahhaha :P

ok kembali pada cerita ... Misteri Jalan Lama ... actually citer ni merupakan sebuah citer fantasi ... di mana bila kita dengar Afdlin yang direct ... sure kita akan anggap citer ni komidi kan ... so kali ni tak lahh ... cuma lawak lawak sampingan tu still ada lahhh ... :)

so dari jalan cerita ... ada time aku pun agak blur ... apa yang cuba disampaikan ... tapi part Hans ngan gangster agak menarik ... cuma watak Liyana Jasmey tu ... pada apakahhh ... maybe tu just nak selingan kot ... heheheh just pendapat aku jer ... :P

ada masanya korang nengok citer ni ... macam korang layan citer lama lama ala ala citer jula juli bintang tujuh or panca delima pun ada gak ... serius ... tiba tiba aku rasa macam layan drama drama lama ... ntahlahh ... dan ada time aku rasa macam nengok thundercats pun ada gak .... ni serius time tu juga aku luahkan pendapat aku kepada member aku ... hahahahah :))

ntahlahhh maybe itu just pendapat aku ... dan andaikata kalian tanya rating berapa aku lehh bagi ... dari 5 bintang ... aku just bagi 2.5 jer ... coz pada aku 50 50 jer ... ntahlah mungkin ini pendapat aku lah ... if kalian ingin menonton tidak salah untuk kalian ke pawagam pada 24 November ini untuk menonton sendiri kisah Misteri Jalan Lama ini ... :D

so apa apa pun ... thanks a lot pada Tayangan Unggul kerana sudi menyediakan makan makan serta gift untuk kitorang semua ... pada Joker thanx a lot for the invitation untuk tiket menonton movie ni ... dan pada AdamArjuna ... thanks for the gambar ... heheheh nanti aku belanja ko teh tarik yek .... hehehehhe :P

so gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin