Isnin, 7 November 2011

Vokal Bukan Sekadar Rupa ....

.
kembali memblogkan diri ... so kali ni aku nak sharing citer xtiviti aku time raya qurban ... aku ngan EnAdam berkesempatan gi melayan Vokal Bukan Sekadar Rupa ni secara live ... actually aku memang teringin nak gi layan secara live ... coz almaklumlah dah lama aku tak join event event yang biasanya aku gelarkan melalaikan diri aku ni hahahahha opsss ni just perumpamaan pada aku jer yek ... jangan ada yang nak jadikan ianya big issue ... :P


so memandangkan nothing to do time tu ... enAdam pun ON ... so cargas terus ke plaza alam sentral ... heheheh dah 4 minggu rancangan dikeudarakan secara live dari Sri Pentas Shah Alam ... dan kali ni baru aku berkesempatan pergi layan secara live ... hehehe :P

so antara mereka yang berentap ... ialah ...

@ AZMARUL
@ BOB
@ MAFA
@ BOBBY
@ IRSA
@ FAKHRUL
@ ASMIDAR

andai ditanya aku tentang persembahan malam tadi ... aku just berminat pada 4 persembahan jer ... iaitu Irsa, Mafa, Asmidar & Fakhrul .... dan seperti kebetulan bila di ending rancangan 4 perserta yang aku rasa OK di samping Azmarul layak untuk ke peringkat seterusnya ... tahniah ... dan pada Bob dan Bobby perjuangan mereka hanya bertahan sampai minggu ke 4 saja ... :|

if ditanya ... siapa yang aku follow ... heheheh bila korang dah nampak gambar mesti korang tau kan ... hahahh ya betul .. Irsa ... heheheh and for the info actually Irsa ni one of student AF time musim ke 6 ... tapi just top 25 jer lahh ... jap ye ke 25 aku tak sure lahh ... heheheheh kira Irsa ni sama batch ngan Stacy & Nadia ... heheheh dan time tu juga hanya Irsa dan Stacy jer yang dari Sabah ... kalau korang perasan lahh ... :D

so gitulahh ... pada korang yang ingin menonton secara live ... y not turun ke Plaza Alam Sentral ... masuk percuma ok ... dan tak perlu apa apa pass kemasukan pun ... and enjoy the show ... \:D/

insyaAllah kalau ada kelapangan akan ku turun lagi .... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

SMS VOKAL <IRSA> ke 33399, RM 0.50 akan dicaj untuk setiap SMS.
SMS VOKAL5 <IRSA> ke 33399, RM 2.50 akan dicaj untuk setiap SMS.
SMS VOKAL10 <IRSA> ke 33399, RM 5.00 akan dicaj untuk setiap SMS.

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin