Sabtu, 5 April 2014

PKNS vs Harimau Selatan 2014

.
malam semalam aku sekali lagi tak lepaskan peluang untuk turun ke stadium untuk menyaksikan perlawanan pasukan kegemaran aku JDT yang akan berentap dengan PKNS ... :D



hemmm kali ni seperti biasa aku akan ke stadium dengan Daus, Farhan and Wahida ... cuma kali ni ada penambahan ahli ... hahahaha dan yang paling best ialah dia seorang penyokong tegar Gomo hehehehe Mat Le serta another penyokong tegar Hogoh si Alep ... :D

so seperti semua tahu result dia ... berkesudahan dengan SERI 1 SAMA hemmm ... :|










kalau aku perhatikan balik gambar atas ... actually yang penyokong tegar JDT cuma aku sorang jer ... lain masing masing ada team mereka ... heheheh tapi tulahhh oleh kerana orang kata semangat brotherhood katanya ... apa ada hal kannn ... nak sokong team member member ... tetiba aku teringat time zaman gigih aku untuk One In Million season 3 ... bersama Apu and Romie ... :P

malam tu juga kitorang try turun bawah untuk kejar player katanya ... tapi ntah kenapa tup tup rasa macam hilang mood plak ... hahahah tapi akhirnya depa berempat ni sempat bergambar dengan Bojan Hodak vollehhhh :-SS


ini memang hangin ... coz actually si Daus yang kena handle snap gambar coz phone dia jer yang berada dalam keadaan battery yang mengizinkan compare geng lain ... tapi tup tup dia yang bergambar nasib aku sempat nak snap ... hahahahah :P

so dah settle layan bola ... kitorang pun cargon gi makan sebelum pulang ke pangkal jalan ... hehehe ... jadinya gitulahhh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin