Rabu, 9 April 2014

Minfigures The Lego Movie

.
kembali memblogkan diri dengan kisah Minifigures ... hehehehe dan kali ni nak citer pasal Minifigures series 12 or series The Lego Movie yang baru jer aku terima dari kiriman anak buah aku ... :D



tapi yang tak bestnya ... kali ni aku leh dapat 2 minifigures yang sama ... hehehehe so tak lengkap lah 16 minifigures aku tu ... dan yang aku dapat 2 sama tu ... yang bawah ni ... :(




so minifigures yang aku tak dapat ... tu yang no 8 ... dan yang kucing serta pakcik tua ni pun aku tak dapat gak ... hahahah tapi anak buah aku kata tu kena beli set punya ... mean yang set bangunan or permainan punya ... erkkkk :-SS

tapi aku tak kisah pun kalau dapat lebih ... coz ianya akan bertukar nanti ... seperti kat bawah ni ... hahahah :P


so gitulahh ... bermakna aku kena lahh mencari yang no 8 itu ... nampak gaya kena roger anak buah aku lahh gayanya ... tapi kalau lambat memang aku beli online ... hehehehe =))

jadinya ... macam biasalahhh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin