Khamis, 24 April 2014

Kisah Kilauan Emas

.
ehhh kenapa tetiba aku duk buat entry pasal Kilauan Emas ... hahahah actually malam tadi .. entah macam mana ... memandangkan tiada cerita nak dinengoknya ... aku pun layanlah Kilauan Emas Musim 4 ni .. :-ss

bila aku dah layan ... apa yang aku leh katakan ... untuk musim ni ... memang awesome ... peserta semua more better dari The Band nyer rancangan yang ntah apa apa ntah ... serius talk ... tetiba aku rasa better letak Kilauan Emas nyer rancangan ni kat weekand ... The Band yang hazab tu kat weekdays ... :P

memandangkan aku dah layan ni ... aku terus nak follow ini brother ... nak tau siapa ... ni aku share video dia .. :P


amacam ... giler Awesome ... selain Ben ni ... si Nordin pun style gak ... hahahah ... bagi aku depa semua ni more better dari peserta The Band ... memang depa semua ni masih BERBISA ... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin