Rabu, 30 April 2014

MiniFigures Punya Kisah

.
memblogkan diri ... kali ni nak duk sharing pasal minifigures ... ntah apa mimpi tetiba anakbuah aku sorang ni minta aku tolong carikan dia minifigures Thor untuk buah hati dia ... [untunglahh belikan untuk orang tersayang :D ] so aku ni kan maman yang terbaeekk pun carikan dan belikan lahhh untuk depa :P


cuma yang bestnya tu ... time aku duk search figures Thor ni tup tup ntah apa mimpi aku boleh plak terbeli sekali MiniFigures Series 2 erkkkk :-SS



tuuu dia ... untuk permulaan aku beli 3 jahhh dulu ... almaklumlah benda ala ni dah sukar untuk didapati ... kalau ada harga bapak mahal kalah harga kangkung ok ... opssss so now ... misi untuk mengcompletekan MiniFigures Series 2 dan 1 akan bermula ... tapi yang ni kena pelan pelan kayuh lahhh :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin