Sabtu, 12 April 2014

Ini Bukan Klise by Amin Iskandar

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer buku yang aku baru jer habis telaah baru baru ... actually buku ni berada dalam genggaman aku dah lama dah ... aku kurang pasti bila aku beli but for sure last or last two years ... erkkkk kena check balik entry lama lama ... yang aku tau aku beli kat Pesta Buku kat PWTC :D


buku yang aku maksudkan tersebut ialah Ini Bukan Klise yang merupakan sebuah buku himpunan analisa terpilih seorang aktivis bernama Amin Iskandar ... :)

so setelah settle aku baca ... apa yang aku leh katakan ... not bad ... ada logiknya ... ya ... buku ni more on politik negara ... so if ada kalian yang berminat ngan dunia politik ... bolehh lahh baca buku ni ... hehehehe but aku tak surelah still ada kat pasaran or not hehehehe ... cuba try test dapatkannya ye ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin