Ahad, 13 September 2009

Jom... Santai Menara....

.
sabtu lepas.... si adam.. tiba tiba ajak lepak berbuka bersama... pada mulanya aku just roger aku ada plan berbuka ngan groupie... tapi tup tup.. cancel... so aku pun set lepak ngan Adam...

before berbuka.. kitorang ke lowyat... motif... nak raya orang sibuk ke jalan TAR ni kitorang gigih ke lowyat... hahaha... pusing pusing.. around kul 6 terus shoot ke taman bunga raya...

lepak berbuka pekena nasi lemak.... bersama adam, romi and joker... biasalahh duduk berbuka... borak borak... bagai... lepak lepak sampai ke malam.... lepas tu aku ngan Adam terus shoot ke Menara KL.. coz si adam ajak lepak layan Jom Santai Menara coz ada si Dafi perform... aku ikutkan jer... coz bukan buat apa pun hari tu....

sampai.... lepak cari port untuk menonton... dorang pun baru nak rehearsal bagai... sebelum rancangan start ada makan makan.... bagai... tapi aku tak gi amik pun.. sebab still kenyang.... around kul 11malam.. program dimulakan... dengan persembahan berikut...

persembahan nyanyian dari Ernie

host pada malam itu
si jehan dan siapa gadis ini yer..??

persembahan Dafi
sempena soundtrack Jin Notty

temu bual bersama 2 pelakon JinNotty
Mawi dan Corie

persembahan lagu raya dari 2 Alif
Alif Aziz & Alif Satar

temubual bersama
Chef Yang Jamil, Noraniza Idris & Ifa Raziah

sembang bersama 4 penyanyi..
Ernie... Alif Satar... Alif Aziz... Dafi

persembahan duet
Dafi & Ernie

bila semua settle seperti biasalahh lepak lepak... sessi snap snap gambar bagai kan...

hemmm bila semua dah sette... majlis pun around kul 12 lebih gak habis.... semua dengan sembang sembang 1 pagi gitu... ops lupa plak... kitorang gak ada dapat hadiah... nak tau apa... hehehe...

ya.. dapat air mineral dan cd lagu.. oklahh tu kan.. ada gak benda kenangan gitu... so settle ajhe.. aku ngan ada terus cargon lepak kat Shah Alam... buang masa menunggu planning sahur.... bersama geng study.... so nak tau citer... stayTuned.....

TakSangkaYer...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin