Khamis, 7 Ogos 2014

Ronda ke JayBee

.
memblogkan diri lagi ... so the next day ... aku plan nak bawa wife aku jejalan ke jaybee .. so plan ngan KakTia and anak anak buah aku ... so depa semua on ... abangNgah aku tak join coz dia kerja hari tu ... so dia ditinggalkan ... hihihihihi :P

so first destinasi kitorang ialah Johor Premium Outlets ... hemmm sajhe jelahh bawa wife jejalan sini ... kasi nengok tempat ni .. heheheh bawa nengok nengok jer ... heheheh shopping shopping tak ada ye ... hahahahah :D


settle kitorang meronda kat JPO ... kitorang ke JayBee untuk lunch .. but before tu pickup anakbuah aku yang sulung si Ayeen dulu ... so kitorang decide lunch kat CS ...

kat CS sempat gak kitorang gi mencari kasut untuk si Areep tu .. hemmm so bila semua dah settle ... kitorang pun gi jejalan ke Puteri Harbour lelepak sambil usha usha hello kitty world tapi sayangnya time kitorang mai dah closed ... so just lelepak kat tepi tasik snap snap picca ... :D



actually kitorang lepak situ pun just nak kill time kitorang untuk dinner bersama member si Ayeen ... hemmm so bila dan cukup time ... kitorang pun gi pickup si Malik untuk dinner bersama ... so nak tau apa menu dinner kitorang ... haaammmbikkkkk :P




OhMyPerut ... perhhhh ... menu malam tu memang awesome ... xpecially KETAM ... wallla ... terbaekkklahhhh ... thanx a lot to Malik and Ayeen ... coz open table ... dont worry nanti korang turun KL Maman and MakSue ko punya turn plak ye ... ;)



dahhh kenyang ... apa lagi ... time for pulang ke pangkal jalan lahhh ... hehehehe :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin