Khamis, 21 Ogos 2014

Kisah WorkstationKu

.
memblogkan diri .. kali ni tetiba aku nak sharing kisah workstation aku heheheh ... motip aku gelak ... macam suka sangat jer ... memang suka sangaattttt :{

so this is my workstation yang hampir 5 tahun dah aku duduki ... finally terpaksa aku lepaskan ... :|




setelah diberi arahan untuk tukar workstation ... maka terpaksalah aku ikutkan ... ialahh kita ni kan just kuliketip kan ... so bila disuruh pindah kita pindah ... hahahaha jadinya selamat tinggal my workstation ... :(

so bawah ni ialahh my new workstation ... agak kecik kan ... apa lehhh buat ... redha jer lahhh :P


so kita tunggu dan lihat berapa lama plak aku akan berada di workstation ini ... heheheheh ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin