Sabtu, 9 Ogos 2014

Resipi Bonda

.
bila dah pulang ke SouthParkz baru baru ... aku amik kesempatan menyuruh my wife menuntut ilmu beberapa lagi menu yang biasa bonda ku hidangkan untuk kitorang bersama my 2ndMasterCheff ... antaranya ... ialahhh ... Belancan Telur ... :P




actually menu belacan telur ni pun aku hampir hampir lupa ... tapi entah macam mana ntah tetiba boleh jadi bahan bualan antara aku ngan colleague office aku ... tu yang time balik SouthParkz terus request sama my 2ndMasterChef iols ... dan yang bestnya bukan tu jer aku request ... aku sempat request masakan brengkes lagi ... gituuuuu :D



tuuu diaaaa menu brengkes sudah siap ... so dua menu ni my wife sudah belajar ... nanti bila bila aku rasa nak makan ... lehh request sama my sweetheart plak ... hehehehe apa apa pun thanx ye pada my2ndMasterChef Kak Tia ... sudi meladenkan perut adik mu ini ... huhuhuhuhu OhMyPerut .... ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin