Selasa, 18 Mac 2014

My Detolf

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal Detolf ... apakah itu .. hahaha baru baru ni aku baru jer grab satu detolf .. nak tau apa itu detolf ... ni dia ... :P


tuuu dia ... so bila dah beli ... dah pasang ... dan akhirnya aku pun susun lah semua koleksi aku yang aku rasa nak letak dalam detolf ni buat masa ini .. dan hasilnya ... seperti kat bawah :P



hemmm memandangkan koleksi aku banyak ... so layer dia plak just 4 jer ... hemmm ni yang membuatkan aku kena fikir macam mana nak modified detolf aku ... so boleh adjust berlayer layer ... kalau ok memang confirm aku beli another one detolf ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin