Khamis, 27 Mac 2014

Gergasi Merah Vs Pahlawan Merah

.
memblogkan diri ... bila aku duk sembang pasal throwback futsal tup tup baru aku teringat yang baru baru ni aku sempat meluangkan masa turun ke Stadium Shah Alam yang kembali digunakan untuk pasukan Selangor serta PKNS sebagai tuan rumah untuk perlawanan mereka sempena Liga Super Malaysia ... :P

dan seperti diplan bersama sama member AntaraBandar ... kitorang pun decide untuk turun ke stadium bagi menyaksikan perlawanan antara Gergasi Merah menentang Pahalawan Merah ... :D dan rasanya ini adalah tahun kedua berturut turut aku turun ke Shah Alam untuk games depa ni :-SS


kalau korang nengok pada gambar tix yang aku upkan ... sila abaikan nama stadium serta timing dia ye ... aku rasa depa ni dah terlebih print kot ... hahahahhaa :P





dan seperti semua dah tahu ... Gergasi Merah berjaya menumbangkan Pahlawan Merah dengan jaringan 1 berbalas 0 ... hemmm kalau last year Gergasi Merah menang dengan 2 - 0 dan kitorang duduk bersama penyokong Selangor ... kali ni kitorang duk ngan penyokong Kelate plak ... tu pun sebab respect pada MatLe yang merupakan diehardfan Gomo Kelate Gomo ... :D

apa apa pun tahniah pada Gergasi Merah ... so settle games ... jejalan usha usha apa yang patut ... bila dah tak ada benda nak digrab ... kitorang pun gi cari port nak isi perut .. hahaha dan akhirnya lepak pekena nasi lemak kat PJ ... :-SS

so gitulahhh kesudahan cerita untuk kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin