Khamis, 27 Mac 2014

#ThrowBack Futsal AntaraBandar

.
throwback nyer citer mai lagi ... kali ni aku nak sharing pasal kisah Futsal AntaraBandar yang berlangsung last month kot ... hahaha gilerr ahhh dah lama kot ... tapi baru laaa ni nak sembang ... :P

apa adahal ... janji masukakn under Throwback ... hahaha dan untuk pengetahuan kalian ... ini lahhh untuk julung kalinya aku turun berfutsal setelah ntah berapa tahun dah aku mengfutsalkan diri aku ... hahahha kalau fikirkan confirm aku sure muntah hijo punyalahhh :-SS

 






dan akhirnya ... setalah berlangsung beberapa games ... Juara dimenangi oleh team RMS ... tahniah diucapkan ... aku ... aku dalam team IT menjadi team belasahan ... hahahahha cuma apa yang aku leh kagum ... sekurang kurangnya aku dapat menyumbang sebutir goal sebagai kenang kenangan ... hahahahha :P

tapi ianya lebih bermakna bila goal tu leh jadikan bahan untuk aku ayok geng geng aku yang boleh dikatakan setiap minggu turun mengfutsalkan diri ... tapi time tournament lopet ... score pun tarak ... SEMMMMBANGGGGG ajha ... =)) matilahh kalau depa baca ruangan ni ... sure sentap ... :D

so gitulahh untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin