Ahad, 16 Mac 2014

Suspek By Inawza Yusof

.
dah lama rasanya aku tak mengreview buku kan ... masalahnya betulkah aku review buku or novel or apa jua bahan bacaan yang aku baca tu ... hahaha ke just bagi main point jer ... hahahaha ok abaikan :P 

so untuk kali ni novel yang aku baru jer selesai telaah ialah Suspek hasil penulisan Inawza Yusof dan diterbitkan oleh FIXI ... cuba nengok cover novel ni ... COOL kan ... FIXI memang otai bab bab cover ni ... hahahah ;)


so apa yang aku leh katakan selepas aku baca novel Suspek ni ... aku bolehkan katakan buku ni agak awesome gak ... dan memang twist lahhh walaupun sebenarnya ko dah boleh tau siapa sebenarnya suspek tu .. cuma maybe kurang yakin ... hahahah cehhh ...

penulis memang dapat buat hide hide dan in the end just one word jer ko leh cakap ... KAN BETUL ... DAH AGAK DAH ... hahahah so kalau korang tanya bintang ... dari 5 ... hemmm oklahh boleh bagi 3.7 lahhh nak kata terlalu awesome pun tak lahh juga kan ... but still ok tak lahh orang kata hazab sangat kan ... hahaha :P

dan yang bestnya ... in the end novel ni ada Recommended novel novel fixi yang lain ... yang same genre dengan Suspek ... so senang as rujukan pada mereka mereka yang baru mengenali FIXI ... dan baru nak start meminati novel keluaran FIXI ... :D


so ... kalau ada korang yang rasa ingin dapatkan novel Suspek ni .. sila dapatkan segera ... sebelum ianya kehabisan ... kalau susah nak dapatkan kat toko toko buku berhampiran korang ... beli jer secara online ... tup tup sampailah nanti kat pangkuan korang tu ... yeee dokkk :P

jadinya ... macam biasalahhh ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin