Rabu, 27 Oktober 2010

unexpected photoshoot....

.
tetiba time aku duk meronda ronda dalam IKEA.... dapat sms... si Adam write kat wall FB aku ajak gi putrajaya... photoshoot..... then aku reply thru sms jer... kul berapa... then dia decide around 4.30ptg.... so ON... dengan syarat ko pickup aku.... hahahha aku malas nak drive cuti cuti ni.... :P

so around kul 4.30ptg tu setelah pulang meroyan kat IKEA and melantak kat Ikan Bakar Fend.... aku duk tunggu si Adam mai pickup aku... so around 4.45 gitu dia kata dia dah sampai ngan housemate dia Rahman... so naik kereta terus shoot ke Putrajaya....

yang unexpected nyer tu... si Lolly pun mahu join... so aku kata no big deal... just cakap kita jumpa kat Putrajaya.... so... first place.... Kelab Tasik Putrajaya... kat presint 8.... kitorang berjumpa.... :)

yang menariknya.... ingatkan si Lolly ngan Awie and Hadek jer... tup tup Afza dan Hairi pun ada.... haaaa amik ko... Adam and Rahman.... aku dah bawa model model groupie gitu... so apa lagi... jalan tugas anda sebagai photographer.... ;)

dari Kelab Tasik... kitorang gerak ke Pullman.... so macam macam aksi kitorang buat.... well groupie ni bila dah bergabung mula lahhh nak buat posse posse mengarut.... hahahha tapi apa kami peduli.... janji happy.... huhuhuhuhu...... :)

then bila dah malam... kitorang pun beredar.... singgah jap kat Masjid Besi.... kemudian... time for dinner.... hahahha bila dah kat Putrajaya.... apa lagi... semua decide mau lepak kat Saba Restoran..... :P

so memasing order menu masing masing... sambil makan... sambil menghayam ketupat... amik ko... walaupun mak hayam gebu tak ada ini time... tapi kitorang still maitain lehh duk menghayam ketupat bagai... wakakkakaka... tapi serius aku lupa topic apa... wakakkaka =))

so selesai aje... kami pun beredar......and pulang ke pangkal jalan..... hahahahha so pada Adama & Rahman.... thanks a lot... kerana sudi snap gambar kami groupie yang ntah apa apa ntah.... if nak snap snap lagi... jangan segan segan... ajak lagi.... nanti tau lahh aku roger sesiapa lagi... if nak lebih ramai model model tak bertauliah.... :P

so gitulahh kekdahnyer.... kisah photoshoot kat putrajaya.... as usual... stayTuned for next entry ok...;)

** ALL PHOTO CREDIT TO ADAM & RAHMAN ..... :)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin