Isnin, 11 Oktober 2010

konsert reunion af8 ...

.
ok kembali memblogkan diri... kali ni nak sharing citer pasal konsert reunion untuk budak budak AF8 plak... dammed dah lama dah aku tak join event macam ni.... huhuhuhu....

last time aku gi konsert reunion pun time aku gigih bersama budak budak redah jerr... gigih ok time tu siap amik EL bagai untuk turun ke Melaka... time tu depa buat kat sana... :)

this time... jangan katakan konsert mingguan... konsert final pun aku tak gi nengok... tapi entah macam mana tiba tiba aku teringin nak attend layan konsert reunion... lagi pun dapat tix free... buat pun kat stadium putra.... so layan kan jer.... :P


hemmm .... apa yang aku lehh katakan tentang konsert ni.... yang kononnya gah... sememangnya nothing..... giler hambar.... kalau meriah pun just... jeritan fans fans... well faham faham jer lahh kalau fans yang jerit untuk artis mereka kan.... :-?

tapi buat aku yang just mai mahu menonton.. sememangnya lahhhh sangap dibuatnya.... serius beb.... kalau menarik pun aku duk layan celoteh si Sarimah..... dan nasib baik ada Stacy.... baru lahh rasa kehangatan konsert.... yang lain... serius.... nan hado... :(

konsep duet.... yang cuba diketengahkan.... teramatlahh membosankan.... dengan ada beberapa lagu recycle.... turut membuatkan ko rasa bosan.... :(

tapi apa nak buat... ini just pendapat aku jer... hahaha kalau kalian ingin tahu... nanti 6hb akan ditayangkan di kaca tv..... so nantikan jer kemunculan mereka yer..... :)

apa apa pun.... kat sini aku nak amik kesempatan say THANKS A LOT pada ROMI ZUNAIDI kerana telah mereservekan tiket untuk aku.... ARENA ok.... bukan Teer teer ok.... hahahhaha thanks bro.... jasa baik mu akan dikenang.... nanti gua belanja BlueberryYogurt kat William.... :P

oklahh gitulahh kekdahnya.... so as usual... stayTuned for next entry..... ;)

TakSangkaYer..:-t
.

2 ulasan:

romi flizz berkata...

haha..aku baru bace entry ni..
xde hal..yup agak tenggelam skit kali nie..yg tak tenggelam muke2 yg bajet artis g toilet dkt 10kali..bajet nak selisih dgn selebriti..hahaha..

KeMatZ berkata...

tu dah sememangnya.... kalau boleh dorang nak 20 kali ke toilet... ntah apa apa ntah.... budget orang nak tegur.... :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin