Isnin, 4 Oktober 2010

potluck raya di AntaraBandar ......

.
last saturday... bersamaan hari berkerja buat warga AntaraBandar ni.... tapi memandangkan telah diplan untuk membuat potluck raya... maka kerja kitorang tolak ketepi.... huhuhuh :P

masing masing digalakan membawa menu masing masing.... dammed.. aku nak bawa apa yek.... choii nak masak celah mana... finally decide tumpang ngan si Haiza... and plan suruh dia masah spaghetti.... :)

tapi bila time on the way ke office... aku pun decide untuk membawa air... yelahh orang semua sibuk bawa makanan jer... karang ada mati kejung tercekik padan muka... so aku beli lahh 5 botol air berkarbonat.... :P

so around kul 9 pagi jer... jamuan dimulakan... dan mula lahhh missi membesarkan perut masing masing :))


sememangnyer meriah.... dan makanan terlalu banyak ok... sampai aku pun tak tau mana satu aku nak ngap.... siap boleh hold bagai... last last amik ko... semua dah habis... :( tapi tak ada hal pun... sebab perut pun dah penuh..... huhuhuhu....

kemeriahan ditambah meriah lagi bila team production pun mula naik... amik ko... makin pack kat atas... tapi memang seronok.... hehehehe.... around kul 11 pagi plak... lehh buat 2nd round... bila nasi kerabu mai... coz nasi kerabu yang dibawa oleh si Wadi ni mai agak lambat... hehehe... tapi aku confirm tak makan.. sebab kena campur sayur bagai.... :)

lepas tu... boleh plak kitorang ni buat rombongan cik kiah ke department RMS yang tersorok kat belakang... hahahha... dah macam gi rumah orang plak beraya bagai kan... hehehehe :) kat sini plak nasib ada pencuci mulut.... hahaha memang itu pun yang aku duk cari.... :P

so begitulahhh kekdahnyer potluck raya AntaraBandar.... so as usual stayTuned for next entry.... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin