Khamis, 14 Oktober 2010

sampai ke bagan dinnernyer.....

.
entah apa mimpilahh aku ngan housemate aku tup tup dinner sampai ke bagan lalang.... plan awal... actually nak dinner area glenmarie jer... tapi change... idea mai nak try dinner kat area bandar baru bangi....

so set... gerak naik kereta si Wahab.... but.. aku yang kena drive... no hal... so time on the way... nak ke BBB tu... lalu jalan puchong arah ke putrajaya tu... lepas tol singgit nam ploh sen tu jer... ntah si Khai plak... tiba tiba kata BAGAN LALANG JOM.... :-?

amik ko.. aku seperti biasa... no big deal... tanya si Wahab owner kereta... dan dia pun no hal... so teruslahh terlajak sampai ke Bagan Lalang.... :))

so sampai Bagan... terus ke Bagan Lalang Seaview... actually tempat ni aku pun lepak makan berbuka puasa ngan bebudak diploma aku 3 tahun lepas kalau tak silap ntahlahhh abaikan... hahahha :P

so melepak melantak sampai pukul 12malam ++ then ronda ronda... baru pulang... amik ko.. sampai umah dah around kul 2 pagi.... sampai umah terus flat tido.... hahahhah :))

so gitulahh kekdahnyer.... so stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin