Ahad, 17 Oktober 2010

breakfast at Nasi Lemak Cikgu...

.
bila di pagi ahad tak ada apa apa plan yang harus dilaksanakan.... tiba tiba aku sajhe jer ajak housemate aku si Khai gi breakfast... normally dia akan turun gi cari Nasi Lemak kat bawah area umah kitorang untuk breakfast.... so kali ni aku ajak gi Nasi Lemak Cikgu... :)


so... dia pun on... so bersiap... dan terus menuju ke KJ.... last kitorang breakfast kalau tak silap minggu before puasa kot.... if not mistaken lahhh... sampai as usual... self service actually... but memandangkan timing kitorang... still tak ramai... so depa mai amik order.... ;)

so aku pun order Nasi Lemak Ayam + Telur Mata.....

sememangnya menarik tertarik..... duk melepak tak sure sampai kul berapa.... lepas tu bila dah kenyang.... bayar and cargon gi Carrefour nak cari Kipas.... hahahha motif aku gigih nak cari kipas... almaklumlah... kipas rosak.... hahahhaha :P

so gitulahh citernyer breakfast di Nasi Lemak Cikgu... if kalian mau gi... kalian lehh serbu ianya kat area Glomac... belakang GIANT KJ...... susah susah usha ajhe kat sini.... NASI LEMAK CIKGU ..... :)

so as usual..... stayTuned for next entry ok...;)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

lapaq aku tgk gamba nasik lomak tu~~

KeMatZ berkata...

huhuhuhu.... tu belum rasa... ada yang ko tambah 1 more set... :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin