Ahad, 10 Oktober 2010

open house terakhir .....

.
ok kembali dengan story open house.... hahahha... walaupun musim raya sudah tamat on last friday... but aku still dapat invitation ke open House semalam (sabtu) :) apa ada hal.. orang dah jemput... datang serang jer lahhh.....

so open house yang diceritakan ni ialah Open House Family KakJay... walaupun KakJay kat oversea... tapi Ayol telah invite kitorang untuk mai.... so groupie telah decide nak mai around kul 3 petang...

memandangkan open house kul 3 petang... aku sempat lahh gi kerja on pagi nyer... coz ada benda nak disettlekan.... before isnin ni.... lagi pun macam dah ada perancangan nak EL isnin ni... volleh...:P

so around 2.30 gi pickup si Zie... husband dia Manoff tak join.... so aku ngan Zie terus menuju ke Saujana Impian.... sampai amik ko... ramai tu orang so melepak menunggu groupie lain... so bila si Hadek, Awie & Wife dah mai... baru kitorang enter the house..;)


so bila dah masuk umah tu.. apa lagi... misi melantak dimulakan.... menu memang banyak... ada laksa johor... mee rebus.... roti jala... satay dan macam macam lahhh... dan yang best tu... siap ada Kambing Golek... ok... perhhh terbaik...... tapi semalam agak banyak slice gak aku ngap... risau gak kalau aku flat... alhamdulillah... wokkehh no prob :)

sambil menjamu selera... sambil chat... tup tup Afza and Hairi pun mai.... so bertambah lagi group kitorang.... now menunggu our team leader... kakLisa.... yang tak sampai sampai lagi.... diva sangat ok.... finally around kul 4.30 baru si Diva Lisa ni mai... hahaha... so semakin rancak lahh kitorang menghayam ketupat.... :))

duk melepak sambil plan nak test vocal.... volleh... but aku ngan zie ada program lain... si Zie ada majlis bday member dia... dan aku ada open house lain kat VistaAngkasa.... so finally decide on jer.. but kitorang mai lambat sikit... so kitorang gegas pulang....

aku drop Zie ke umahnya... dan terus menuju ke VistaAngkasa....

hemm... kali ni si NDR plak buat open house... aku tau pun bila terbuka blog minah ni.. tup tup ada open house..... and kat FB dia ada buat invitation... so aku just try mai jer... ialahh dah lepas maghrib ok.... ke dah Close House apa kahhh..... huhuhuhuhu :P

but bak kata pepatah aku ni langkah kanan... so House still open.... sampai jer.. boleh plak si Messy pun ada... so tak lahh aku sengal sorang sorang.... clik time RedahJerr ada heheheh.... so duk melepak menjamu selera sambil chat... well hampir 1 year kitorang tak lepak bersama... :)

then kebetulan so Roon pun mai... amik ko... makin rancak duk chat and nyakat each other.... ni belum semua team RedahJerr ada ni... but ada lagi ke... team ni hahahahha =)) abaikan... huhuhuhu

tup tup groupie dah sms tanya pasal karaoke so aku pun minta diri... dan terus menuju ke KTV ampang..... untuk test Vocal.... but problem is.. tak berapa nak layan coz timing dah limit..... pelik kan nak tambah masa depa tak bagi.. katanya dah ramai que... so what... kitorang topup time bukan free pun... choiii....

finally decide lepak mengeTeh kat Al-Rawsha huhuhu :p

hemmm malam tu semua feel pak arab... wakakkaka..... si Hadek siap makan dengan kopiah lagi.... hahahha ala ala warak tawaduk gitu... huhuhuhu ;) so melepak sambil menghayam ketupat.... amik ko... berbakul bakul ketupat kitorang hanyam.... memang tak bleh blah....

settle jer.. semua cargon pulang... dammmed semalam cukup seronok melepak with gang yang dapat release your tension.... dan dari siang sampai ke malam duk gelak jer... sememangnya enjoy..... thanks gangs semua.... make me happy... hahahahha :))

so gitulahh kekdahnya..... citer.... as usual... stayTuned for next entry ok...;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin