Isnin, 5 April 2010

lepaking di Kajang....

.
minggu lepas.... tiba tiba kitorang diinvite oleh KakJay... untuk hadir ke Restoran KakIta di kajang... katanya ada makan makan so as a groupie... kitorang jarang menolak pelawaan makan makan ni... walaupun that day tu banyak kerja ke apa... wakakka :P

mcam aku... pada mulanya plan 5.30pm sharp nak cabut.. tapi apakan daya ada sajhe kerenah yang terpaksa diturutkan.. but 6.30 gak aku baru cabut...:)

so around kul 8mlm gerak menuju ke Kajang... sebelum tu pickup CikArina dulu kat TamanJaya.... then tempuh jammed menuju ke bandar Tasik selatan pickup PuanZie pla... then terus menuju ke Kajang...

bila sampai... CikLolly... CikKunyeet... CikLisa... EnFaizal dan KakGie serta tuan rumah KakJay and KakIta dah menunggu... hehehe dan makanan pun telah terhidang.... nyum nyum...;)


antara menu malam tu.... ayam panggang dan daging kambing... pasta rasanyer memang terbaik... cukup rasa.. pedas dia ngam ngam gitu... udang bakar... serta kentang goreng... turut ada beberapa salad... huhuhu..... pencuci mulut buah anggur dan tembikai...:)

malam tu... selain makan makan... hanyam ketupat.... kitorang juga turut melontarkan vocal masing masing... ahah aku.. aku memang tak lontarkanlahh... sebab segan.. hhahha... tapi finally ending terpaksa gak nyanyi one song... hahahha giler lari tune... :P

melepak... makan makan.. sembang sembang... menyanyi sampai ke lewat malam.... hilang gak stress kerja... stress ke kerja aku.. wakakka... ada time stress gak... wakakka... so aroun kul 12 gak kedai pun mahu tutupkan.. so kitorang pun cargon pulang ke rumah masing masing...

so gitulahh citernyer.... actually aku tak tau nak kompang apa... sebab event ni last week kan.. aku plak dah lama tak update... hahaha... so as usual.. stayTuned... for next entry.... ok

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin