Isnin, 26 April 2010

Outing with Nadif.......

.
dah lama aku tak menghapdet blog aku ni... aku dah rasa macam rumah puaka dah blog aku ni... tak bercerita... hahhaha.... so aku sharing citer last week.... ok :P

after balik dari teman member aku gi casting.... aku melepak jer di rumah... tiba tiba dapat calling dari BukitAman... ajak melepak... so set time.... and aku gerak ke BukitAman...

sampai... jer terus melihat si Nadif ni baru nak bersiap untuk bersiar siar.... hehehe so sambil tu waiting lahhh dia bersiap... bila dia dah siap.. tunggu mak dia plak... abah si Nadif duk prepare barang nak dibawa... macam nak gi jauh jer kan macam macam bekalan disediakan... ;)


tempat dituju... tak jauh... area bukit aman jer.... melepak di LakeGarden.... hahahha.. serius... ni lahh first time aku duk menular ker situ... ialahh motif aku nak ke sana.. tanpa sebab... wakakka... but tempat dia agak menarik... untuk mereka yang sudah bekeluarga membawa anak anak kecil... :P

membawa si Nadif... bermain buai.... erkk.. iake si Nadif yang nak main buai... ke Maknyer.... hahah Ana... ko motif nak naik buai jer... time wedding pun photoshoot kat buai... wakakka :P

kemudian kitorang meronda ala ala evening walk bersama si Nadif... sambil snap snap gambar... dammed... PakTam dah pakai DSLR.... oh man... tercabar.... Tam... nanti nak pinjam boleh... haaahha.... Tam lu study kasi expert... nanti gua punya wedding lu snap ok.. wakakka.. dammed apa aku mencarut ni... :))

memandangkan dah penat... tiba tiba nampak kereta apa yang dorang panggil tu.... trams... kot... hantam ajhe lahh... so bayar berapa hinggit so pusing pusing area BukitAman.. siap sampai ke Masjid Negara gitu... ahahha ;)

si Nadif dah kehausan nampak... cehh macam lahh dia berjalan pun... hehehehe... tu dia... beria dia menyusu... serius dia memang haus... eheheh kesian Nadif... hehehehe :)

lorr... selesai menyusu... Tidoq..... erkkk... so bila si Nadif dah tido.. apa lagi.. kitorang pun beransur pulang... hantar jap ke umah... pass si Nadif kat atuk dan nenek dia.... then kitorang gi mengeTEH sambil pekena mee Sup.... :)

hemm... mee sup kat sini memang terbaik... biasa aku pekena mee kari... mee kari dia pun terbaik gak.... heheheh... selesai makan... kitorang tak ada plan... finally decide... ke MidValley....

kat MidValley.... membuatkan aku telah berbelanja lebih ok... so aku malas nak cerita... ni semua si PakTam dan Ana.. yang duk beria ajak ke MidValley... nengok aku dah beli kasut... :( bankrupt aku dibuatnya..... tapi memang kena beli pun.. kasut kerja ku dah rabak... :P

so gitulahh kisahnyer.... outing ku bersama si Nadif... maybe next time nak outing lagi... hhuhuhuhu tapi tak tau ke mana... huhuhu tunggu dan lihat... heheheh :P

tiba tiba rasa kelakar melihat gelagat si Nadif yang suka main janggutku.... ;))

so as usual stayTuned for next entry....

TakSangkaYer.... :-t
.

2 ulasan:

nieda berkata...

bila nk outing dgn humaira pula??wakakaka

KeMatZ berkata...

depand on situation.... heheheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin