Isnin, 12 April 2010

menonton Ju & Meo......

.
rabu lepas.... time aku duk mengadap kerja harian ku sambil berfasbuking... tup tup... CikSue... comment... jaditak malam tu... aku pun macam ingat ingat lupa.... and nengok situation kerja ku... mengizinkan... and finally decide ON....

tu pun lepas CikSue... duk kompang kata teater ni ala ala sedih and touching.... and kebetulan malam tu... last tayangan... so aku decide gi jer.. lagi pun tix agak murah... just 10bugs.... hemmmm :)

sampai kat IB... around 8malam macam tu... then meet CikSue.. kat parking area... kemudian... gerak membeli tiket.... :P

tiket sudah dibeli... kemudian terus ke panggung... cari sit.. and bersedia menonton.... start agak lewat... bukan kul 8.30malam.. tak tahu kenapa... maybe nak bagi penuh dewan kot... but still tak penuh... so finally start gak...:P

apa yang aku leh katakan.... ternyata aku tertipu... bila masa lahh ada bab bab sedih... aku duk lahhh tunggu.... sampai ending... tak ada pun sedih.... lucu adalahh... tapi tak lahh lucu sangat pun... looks like simple lawak jer...

dari segi lontaran suara.... 2 pelakon yang bawa watak Ju dan Meo sememangnya mantap... aku suka... jelas.... cuma maybe jalan cerita dia agak macam hambar... kadang kdang membuatkan aku menguap berkali kali.... (:|

muzik yang digunakan pun kira menarik.... pada aku... maybe pelakon.. muzik semua dah menarik.... cuma jalan cerita jer kot... to simple kot... ntahlahh.. maybe sebab student buat kot.. nama pun project final katanya... so maybe bolehlahh dimaafkan....;)

selesai ajhe kitorang cargon... and lepak pekena CharKueyTeow... sambil duk bercerita balik... apa lahh yang kitorang tonton tadi... huhuhuhu.... pada aku.. nasib just 10bugs.... kalau lahh harga 30bugs ke 50bugs... mahu aku mencarut kat dalam hall tu... huhuhuhu :P

so gitulahh citernya... ni just pada pandangan aku jer.... nak cakap lebih pun siapalahh aku kan... so layankan jer.... but cuma satu jer aku pelik... kenapa nak guna CINTA AGUNG MELAYU... motif... padahal mati bunuh diri... if aku tak silap citer tu... hemmm ntahlahh... abaikan benda pun dah habis.... :))

so as usual.... stayTuned for next entry ok...

TakSangkaYer...:-t
.

1 ulasan:

shahjahan berkata...

ape jenis "bugs" yg ko guna ni? lipas ka?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin