Sabtu, 10 April 2010

Frinjan X.....

.
perhhh.... rasanya dah terlambat untuk aku citer aktiviti aku last week... heheh ialahhh lately busy and tak berapa nak sihat... tu yang tak sempat nak menghapdate zone ni.....:P

so continue cerita last saturday.... after event make over tu... kitorang terus cargon pulang ke ShahAlam... so memandangkan perut lapar... so melepak di PakLi.... so around kul 8.30malam... kitorang pun gerak ke dataran....


sampai jer... terus jer cari port.... heheheh time ni kitorang just melepak jer kat area belakang... tak lahh depan sangat... tak tahu kenapa... hehehhe....

so as usual... Frinjan sememangnya menyediakan persembahan persembahan yang unik dan banyak gak kelainan... hehehhe.... aku malam tu mai pun... sebab ada Joana and Co... huhuhuhu ;)

nengok EnAdam... terus gigih update blog dia on the spot... tapi dia update pasal citer apa... pasal citer FrinjanX ke... pasal make over dirinya.... erkkk... :-? nak tau sila clik ke blognyer.... sini... EnADAM punyer Blog

cerita pasal keunikan dan kelainan.... kali ni Frinjan telah membawa satu kumpulan dari golongan peribumi untuk menunjukkan persembahn mereka... serius beb... memang seronok bab ni... siap ada beberapa penonton yang turut sama join dorang menari menari.... cool.. aku ada capture video... korang lehh layan.... :)




hemmm.... amacam.. layan tak... hhehe... tapi memang enjoy malam tu... so selesai ajhe persembahan atas... tu.... finally persembahan penutup... pun berlangsung..... Joana & Co.... aku ada gak capture persembahan minah ni so korang lehh layan...

korang lehhh clik kat link yang aku sediakan untuk layan video yang capture persembahan Joana and Co ni....

Lutsinar
Huru Hara
Aku Pelangi


actually bukan yang diatas ni jer persembahan yang ada kat Frinjan kali ni... actually banyak... cuma atas ni yang aku capture lahhh heheheh... banyak gak band band baru yang perform malam tu... ada yang dari Johor Bahru.... ada juga beberapa pembaca puisi mereka... dan ada gak yang mendendangkan alunan bunyi serunai... dammed cool beb.... =D>

ops sebelum aku terlupa aku ada gak capture one video.... persembahan Beeha... dia perform 2 lagu dalam satu.... lagu Pari Pari Kertas Romantikalasofa.... huhuhuh... so korang lehh layan kat sini..... PARI PARI KERTAS ROMANTIKALASOFA...... :P

so macam tulahhh ceritanya.... actually aku dah tak tau nak mengarut apa... ialahh event ni dah seminggu berlalu... hahaha ni pun aku just update simple jer... maybe next time... but apa apa pun... Frinjan sentiasa mempersembahkan keunikan mereka.... bravo pada Frinjan Team..... =D>

so as usual.... stayTuned for next entry yang bakal muncul ok...

TakSangkaYer....:-t
.

1 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

mata aku terbeliak siot..
ngeri..
dah la muka baru lepas kena mekap...
adoyai...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin