Selasa, 6 April 2010

makeover.....

.
sabtu lepas merupakan sabtu berkerja pada diriku... hemmm tapi apa adahal... rasanya lately ni... weekand aku memang selalu diisi dengan menghadirkan diri ke office.... untuk menyelesaikan segala task yang tertunggak.... so abaikan citer kerja :P

tiba tiba si EnAdam kita ni.. buzz aku dan ajak gi even apa kata MrM.... hemmm...:-? dan actually event ni ialah event make over... hehehhe.. tapi aku tak masuk pun.. just teman EnAdam aje....:)

so bergerak menuju bangunan MURAI... erkk MURAI ada bangunan ke... hahhaa... rupanya ke pejabat dia.. area Technology Park... sampai ajhe melepak lepak dulu... sambil menanti si NoraJoey yang choii.. tak muncul muncul... bukan nak reply sms ke apa... diam jer.. memang CHOII....


so event pun bermula... pada mulanya aku ingat memang ada sessi make over jer... rupanya tak... actually MURAI tengah buat rakaman untuk sessi temubual ngan family Adira dan Iwan AF8.... heheheh :)

so sambil sambil dorang buat rakaman tu... mereka pun beri peluang kepada family 2 pelajar AF8 tu untuk dimakeoverkan dengan menggunakan product maybelline....:P

EnAdam plak... masuk bahagian lelaki... kerana agak blur macam mana nak makeover sendiri guna Maybelline nyer product... so finally MURAI team invite untuk dorang tolong makeoverkan oleh makeup artist yang dijemput khas dari Maybelline nyer team kot... maybe... ;)

so kira tak yah pening pening kan.. just tadah jer muka... dorang makeoverkan muka anda.... dan setahu aku event ni dilanjutkan lagi.. tak sure.. rasanya sampai 15 April... so... if kalian ada yang ingin join event ni.. si layari web MURAI.COM.... untuk maklumat lanjut...

if tak tau nak makeover... rasanya lehh ajhe mai ke tempat mereka.. dan mereka akan makeoverkan anda... seperti berlaku pada kawan saya.. EnAdam... heheh... so settle ajhe event ni.. kitorang pulang ke Shah Alam melepak di PakLi....

so as usual.. stayTuned for next entry ok.... untuk aku terus merapu aje... wakakkaka =))

TakSangkaYer...:-t
.

5 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

weyh pokcik..

perlu ke nak buatposting ni...??

aiyooooooooooooo.....

KeMatZ berkata...

hehehe ok what...

tolong promote...
mana tau ada yang nak amik ko lepas ni jadi MODEL.... so aku ada task jadi tukang pegang topi... cermin mata.... phone... :P

sukahati berkata...

tuh muka dh baut makeover ker?? takder beza pon :D

Tok Dalang Moden berkata...

Kerja jurumekap kah..?

Adam Arjuna berkata...

mmg tak der beza pon cik sukahati.. tu yg agak tak puas ati..

kasi la ala2 keanu reeves ke kan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin