Isnin, 18 Januari 2010

Ana Raffali @ Bangi Kopitiam.....

.
sabtu lepas... aku berkesempatan untul melihat persembahan Ana Raffali di Bangi Kopitiam Wangsa Maju.... :) pada mulanya mendapat info dari member aku si Apu... yang mengatakan si Ana ada perform kat situ.... so try gak usha fan page minah ni... ya betull... ada...

so lepas ajhe aku settlekan urusan anak buah aku mencari printer dia... aku pun roger partner aku dalam bab melayan seni jalanan ni... wahh dan dan jer... siapa lagi si CikSom... erkk motif... panggil CikSom... hhahahha :P

so pickup minah ni... and terus direct... sampai plak awal... so order makanan dulu.... dah selesai makan.... tup tup sampai lahh si Cik Ana kita ni....


actually aku pun dah lama tak follow Cik Ana kita ni perform... so kebetulan malam tu aku pun tak ada apa nak buat... why not kan turun.. ehehhe... selain aku ngan si CikSom.... si AinSativa pun join gak..... so kami bertiga pun melayan lahh Cik Ana ni menghiburkan mereka yang hadir di Bangi Kopitiam...

untuk pengetahuan kalian... Cik Ana kita ni perform 8 buah lagu... dan aku capture 7 buah lagu daripadanya... yang first lagu MEKANIKA aku tak sempat nak click record... dia dah perform.. wakkaka hampeh sungguhkan aku... :P

tapi apa apa pun aku suka this video.... hehehehhe



persembahan lagu MASIH.... hehehhe thanx Cik Ana... sebab perform lagu ni... tak sangka yer.... tiba tiba rasa terharu plak... :)

so selain lagu atas ni.... aku ada gak capture video lain... so korang lehh lahh jenguk kat link yang aku sediakan ok... hehehhe selamat berhibur.... \:D/


hemm... so gitulahhh.. as usual stayTuned for next story ok...

TakSangkaYer....:-t
.

3 ulasan:

sukahati berkata...

motif ko edit bab cik ana tujukan lagu tuh ntuk ko?

KeMatZ berkata...

heheheh... utk simpanan diri sendiri sudeh... hehehhee :P

HaZiFah berkata...

partner???
ehem..ehem
cough.cough (*smbl ltk tgn gaya batuk)
sesuatuhhh~~~
hahhahahha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin