Jumaat, 29 Januari 2010

Persembahan Di Showcase Let's Play Nidji

.
seperti dijanjikan aku akan sharing video yang aku capture malam tu... walaupun rasanya ada more than 4 artist yang perform malam tu.... tapi bila aku balik aku check dalam mybabyG.... just aku capture untuk 3 artist jer.... :P


so if kalian mau layan... sila lahh ke link yang aku sediakan... ok... dan kalau rajin comment lahh kat situ... heheheheh :)

# Ana Raffali #
Tolong Ingatkan Aku
Hujan Bungan Di Kuala Lumpur

# Aizat #
Susun Silang Kata
Kau Dan Aku

# Nidji #
Biarlah
Shadows
Ku Takan Bisa
Laskar Pelangi
Hapus Aku
Disco Lazy Time
Heaven

hemmm amacam... so enjoy lahhh yekk.... \:D/ sambil layan video yang aku capture... ops... lupa another one video... hehehehe :P

so aku nak tepek kat sini video tu.... so layankan... Sang Mantan...



so as usual stayTuned for next entry ok...

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin