Isnin, 26 Mei 2014

The Red Giant vs Southern Tiger

.
memblogkan diri kisah bola liga super ... bila tiket pun sudah ada ditangan sehari sebelum perlawanan akhirnya malam sabtu tu ... sekali lagi aku turun stadium untuk memberi sokongan pada pasukan Johor Darul Takzim ... walaupun pada malam tu ... aku duduk bersama penyokong Selangor kerana aku the only one JDT lagi tiga member aku semua RedGiantFans kot ... :D







tak ada apa yang dapat aku katakan ... malam tu sungguh AWESOME ... dengan ribuan penyokong yang hadir ... serius aku leh katakan umpama layan FINAL kot ... walhal ini baru game liga jahhh ... seriuss AWESOME ... siap ada penyokong duk kat tangga lagi ... perhhh 

nampak penangan games Selangor dan JDT ... memang awesome ... dan untuk julung kalinya aku mai ke Stadium Shah Alam ... untuk masuk ke stadium kena ikut lorong yang ditetapkan ... pintu depan untuk penyokong JDT pintu belakang untuk fans Selangor ... tak pasal pasal aku suruh si WanMamat tukar balik pakai baju biasa ... kat dalam baru change pakai jersy selangor ... :P

apa apa pun malam tu bertambah AWESOME bila JDT menang 1-0 .... perhhhhh aku hanya mampu mengayok dengan ciuman tangan [ adegan popular yang dilakukan oleh Lan Zailan :P ] pada Daus, Joe dan WanMamat ... ialahh nak react lebih lebih ada yang ke buang masuk dalam stadium karang hahahahha =))




settle games kitorang pun plan pekena nasi lemak kat PJ ... tapi tu lahh malam tu as aku mention macam game final kan ... so aku sejam lebih tu stuck dalam jammed ... haaadoiiiii nasiblahhh malam tu JDT menang ... kuranglahhh stress nyer .... hahahahha nampek mengayok :P



ohhh lupa nak habaq ... hahahha malam tu gak ... aku ada grab mafla baru JDT ... and kali ni nyer mafla siap ada  gambar player lagi ... kira kualiti ala ala mafla Barcelona vs Malaysia hari tu ... oklahhh this year pun aku belum beli mafla baru lagi ... hehehehe LUASKAN KUASA MU JOHOR .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin