Sabtu, 24 Mei 2014

Kisah Tiket Bola

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal semalam nyer hal ... ntah macam mana ... after jumaat ... aku ngan Pop tergerak untuk gi cari tiket bola ... ye .. tiket bola Liga Super ... antara Selangor vs Johor Darul Takzim ... akan berlangsung malam ni .. :D


actually time pagi tu ... aku dah terbaca kat twitter yang ada mengatakan tix dah mula dijual .. dan orang ramai kot beratur nak beli ... perhhh time tu aku duk sembang kata ... motip lahh sangat ... bukannya game final pun ... liga jer kot ... tapi bila aku sendiri dah sampai kat stadium memang betul apa yang diperkatakan ..  siap dah start jualan dah pun :-SS


nengok ... aduhhh nasib lahhh time ni poket tak berapa nak mengizinkan ... so tak dapatlahh sangat nak membeli .. just beli tiket jer lahhh ye ... dan akhirnya aku berjaya grab 5 tiket :D


so ini malam ... aku akan bersama sama colleague aku yang majoriti semua Red Giant Fans akan turun ke Stadium Shah Alam ... aku .. aku tetap memberi sokongan pada JDT ... walaupun ini malam aku terpaksa duk dengan mereka penyokong Red Giant ... apa ada hal ... bukan aku tak pernah buat ... heheheheh Luaskan Kuasa Mu JOHOR .... :D

AYUHHHH PENUHHKANNN STADIUM SHAH ALAM ... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin