Jumaat, 9 Mei 2014

Penghujung Selatan Tanah Besar Asia

.
continue memblogkan diri ... wokkehh plan yang dirancang time lepak breakfast kat RailCoffee tu ialah gi ke Tanjung Piai ... actually aku sebenarnya dah lama teringin nak ke sini ... since bujang lagi .. tapi akhirnya baru laa ni abang aku bawa aku ke sini ... nak tau apa ada kat Tanjung Piai ... tu diaaa ... :D

 



ya kitorang berada di penghujung selatan tanah besar asia ... hehehehe ... akhirnya tercapai juga niat aku nak mai sini ... thanx bro bawa aku ngan wife aku jejalan ... :P





selain nengok laut ... kitorang sempat lahh usha usha kawasan bakau .. jejalan dalam hutan bakau tu ... letih gak duk jejalan situ hahahaha ... tapi bukan selalu pun kan ... konon plan nak ke KUKUP naik bot ... tapi memandangkan dah petang ... lagipun aku malam tu nak pulang semula ke kota lumpur ... so decide pulang semula ke SouthParkz ... :P

tapi sebelum direct ke rumah sempat menyinggah di Ayer Hitam ... usha usha barang ... konon nak beli tshirt ... tapi price dia dah melambung naik lah plak ... :( last last duk borong kerepek lahh apa lagi ... untuk member member AntaraBandar :D



actually kitorang memang selalu menyinggah kedai brother ni ... coz dia ni jenis ramah pelanggan seronok membeli belah ngan dia ni ... semua dia repack baru ... harga pun baeekkk punya ... tu yang menarik dan tertarik tu ... sampai dia sendiri perasan kitorang dah lama tak mai ... hahahah tu pun sebab dia cam si Nanee yang gorgeous tu ... hahahahha =))

so selesai beli belah kerepek ... pulang SouthParkz untuk dinner sebelum aku ngan wife kembali semula ke Kota Lumpur .... hemmmm so gitullah kisah cuti kitorang selama 2 hari di SouthParkz ... hope nanti next time lehh lahh gi lepak mandi manda ke apa ker kan .. :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin