Rabu, 7 Mei 2014

Kisah Pulang SouthParkz

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing kisah aku pulang ke SouthParkz baru baru ni ... well dah berapa bulan since aku berumahtangga tak pulang ke SouthParkz ... :-SS

so macam biasalah walaupun pada awalnya tujuan pulang ada urusan keluarga finally boleh cancel .. tapi aku teruskan juga plan pulang ke SouthParkz ... maklumlah tak pernah aku bawa orang umah aku pulang ke SouthParkz selepas majlis resepsi kitorang hari tu ... :P

dan yang bestnya bila pulang ke SouthParkz haruslah dapat rasa makan makan enak dari my2ndMasterChef ... perhhh KakTia jarang mengecewakan perut adik ipar dia ni =))


ni yang rasa nak suruh wife aku duk berguru ngan KakTia ni ... heheheh ... actually kitorang pulang SouthParkz akan menginap kat umah parent aku ... cuma siang nanti baru kitorang ke umah abang aku ... heheheh dan time aku mai tu ... memang rasa wrong timing kot ..


pokok jambu air ni semua masih belum boleh dipetik ... aduhhh kan best kalau boleh dipetik ... hahahhaha so time lepak lepak tetiba abang aku plan jejalan ke Batu Pahat ... hemmm so kitorang pun gerak ke Batu Pahat petang tu ... :D


gerak ke BP bersama family abang aku kecuali si Nanee yang ada plan lain ... so nak buat macam mana ... dan kat BP tak ada apa pun aku ngan wife aku boleh buat or beli ... hahahah cuma nengok nengok jer lahhh hahahah tapi ada benda yang wife aku belikan ... nak tau apa ... tu dia ... benda bawah ni ... Nostalgia sudah :(


boleh plak dia jumpa casing untuk Arc aku ... so nak tak nak terpaksalah aku tukarnya ... apa leh buat ... isshhh boleh plak jumpa casing ni kat BP ... hahahah gambar atas tu casing lama yer ... dah uzur dah ... mau tak uzur dah 3 tahun dah kot ... :P

settle urusan jejalan kat BP Mall ... time for dinner ... 

nak dinner tempat yang dirancang boleh plak tutup ... so hantam ajhelah mana mana kedai yang ada ... thanx to Malik ... coz open table malam tu ... hehehhe tak apa next time paman mu plak ye open table ... tapi kamu kena mai KL lahhh :P

so gitulahh kisah hari pertama cuti di Southparkz ... nak tau apa kesudahan citernya ... hemmmmm :-/

to be continued ..

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin