Rabu, 28 Mei 2014

Jangan Terlalu Emo ...

.
tetiba aku tertarik nak sharing nasihat or pendapat DrMaza yang aku terima dalam twitter aku ... ini pun bila malam tadi aku layan Buletin Utama TV3 ... bila melihat mereka ni bersungguh sungguh dengan penuh emosi membantah pasal Cadbury ... so bacalahh apa yang disampaikan oleh DrMAZA ni ye ... :D

 

bagi aku ... tak yah nak emosi sangat ... kalau dah tak tahu tak jatuh hukum pun ... bukan memang telah diajar apa dari dulu ... bila kita dah tahu kita tak yah lah makan dah Cadbury tu ... lagi pun bukan kita makan hari hari Cadbury tu ... apa yang penting ... kita yakin ... kalau JAKIM dah sahkan HALAL maka halallah makanan kita tu ... tapi kalau kita dah was was usah dimakan makanan itu walaupun ada cop halal sebab kita dah was was ... betul tak ???

tak yah nak emosi bersungguh sungguh ... watlek watpeace ... aku pun kalau nengok depa emo kat FB ke Twitter ok lagi ... ini sampai masuk tv tu beb ... apakahhhh ????

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin