Jumaat, 23 Mei 2014

Semi Final Kilauan Emas ...

.
lagi sekali aku terpanggil untuk bersembang sembang pasal Kilauan Emas 4 ... dan baru jer lepas konsert Semi Final ... :D
 
 

dan apa yang aku lehhh katakan ... Kilauan Emas kali ni memang boleh pukul habislah dengan rialiti show lain yang seangkatan dengannya ... xpecially The Band tu ... SERIUSS !!!

dan aku nak ucapkan tahniah buat kelima lima OTAI yang telah melayakkan diri kalian ke peringkat FINAL ... Congrats buat Zain, Nas, Ben, Nordin dan Arip ... kalian memang layak ... dan bagi aku ... aku tidak kisah pun siapa siapa di antara kalian yang bakal dinobatkan sebagai Juara ... :D

kalau korang tanya aku persembahan terbaeeekk malam tu ... ni pilihan aku ... \:D/


Nas


Arip & Zain

amacam ... ;)


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin