Isnin, 18 Mac 2013

Harimau Malaya vs Saudi Arabia

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak sharing citer pasal bola plak ... hahahah pelik kan ... since aku follow Darul Takzim ni kerap plak aku turun stadium ... hahahah tak bleh blahhhh ... but kali ni bukan team JDT lawan ... tapi Harimau Malaya ... depa berentap dengan team dari Arab Saudi ... :D


so untuk games kali ni ... as usual lahh aku bersama Daus dan Abe turun stadium ... cuma kali ni si Paan tak dapat join coz time games ni berlangsung dia kerja malam ... so kul 8 dah kena bertugas ... so kitorang bertiga jer ... after maghrib jer kitorang terus gerak ke stadium ... :)



penonton tak ramai pun kali ni ... maybe sebab ada live kot kat tv ... heheheheh dan aku baru perasan malam tu ada live Hoki final gak ... dammed sambil layan bola ni aku duk layan update kat twitter pasal hoki ... :P

dan seperti kalian semua tahu ... keputusan games ni berapa kan ... tu diaaaa ... Harimau Malaya tumpas 1-4 .... hemmm tak apa ... maybe tak ada luck malam tu ... :|



tuuu diaaa sempat kitorang snap gambar bertiga ... hahahha snap sendiri ... tu yang muka aku separuh tu ... wakakkakak apa apa pun aku pun tak tau apa mimpi aku malam tu ... before games start aku dengan slumber grab baju Harimau Malaya versi ala ala baju softball ni ... :-SS


so now aku dah ada baju Harimau Malaya ... hahahah tetiba teringat kisah lampau time company aku suruh pakai jersey Malaysia ... jenuh aku nak mencari sebab tak ada size ... hahahahhaha apa nak buat ...

so gitulahh kesudahan cerita untuk entry kali ni ... apa apa pun selamat maju jaya buat pasukan Harimau Malaya dari aku di Hampeh Dot Com Zone ... and as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin