Sabtu, 16 Mac 2013

sup OH sup

.

baru baru ni ... ntah apa mimpi ... time lepak ngeTEH aku teringin nak pekena SUP AYAM mamak style ... hemmmm walaupun rasanya tak lahh ummmppphhh sangat tapi kira boleh lahh kan .... :P

tetiba time menikmati Sup ni aku teringat kat Abah aku ... ialahh kalau time dia turun KL dulu ... kitorang selalu pekena Sup kat area chowkit ... turun hotel jalan kaki kat area ChowKit ... dammed motip tetiba aku teringat kat Abah aku ... hemmm :|

ntahlahh kan ... maybe time tu jiwa tak betul kot ... hahahaha dan dan aku jer ... ni yang rasa nak gi area ChowKit pekena Sup ni hahahahha ... dan dan jer aku kan ... =))

so gitulah kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin