Jumaat, 15 Mac 2013

at Kedai Kopi

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak citer pasal gi dinner kat Kedai Kopi Shah Alam ... benda ni actually not in plan pun ... aku dah lahh serabut dengan task yang macam haram jadah ... tapi memandangkan lapar ... so kluar cari makan dulu ... join sekali macam biasa lahh Udin, Paan dan Wahida ... :D


pemilihan tempat pun selepas masing masing no idea nak makan kat ner ... last last aku sebut jer tepi tasik ... wakakak then baru teringat Kedai Kopi port lepak zaman belajar dulu ... heheheh bila dah sampai sini nengok menu teringin nak pekena Maryland Chicken ... terus order ... :D



suasan dan environment still sama macam dulu ... tak ramai sangat orang lepas sini ... cuma masakan dia dah tak berapa nak umppphhh macam dulu ... ntahlahh kenapa dan mengapa aku pun kurang pasti maybe tekak aku jer kot rasa lain ... serabut katanya hahahah maybe :-?

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin