Ahad, 3 Mac 2013

#PrayForSabah

.
lama rasanya aku tak memblogkan diri ... but dont worry nanti akan ku publish satu persatu cerita cerita yang aku ingin sharingkan walaupun kalau ikutkan rasa hati dah outdated ... tapi ada aku kisah ... blog aku kan ... 


so oleh kerana aku tak tahu kenapa hati aku tidak tenteram .. dan tak tau nak luahkan kat mana ... maka hari ni aku kembali memblogkan diri ... so citer citer yang akan aku sharing nanti mungkin kalian kena check previous previous entry walaupun belum publish lagi ... 

serius ... hari ni sepanjang aku berada di AntaraBandar siang tadi hati rasa tak tenteram .. kerja ntah ke mana ... aku cuba tersenyum dan gelak ketawa depan colleague aku ... tapi bila aku mula sendiri aku kembali risau ...

bermula dengan panggilan telefon dari parent aku ... aku semakin risau bila dapat berita dari sana ... kalau ikutkan hati aku ... nak ajak aku paksa dorang balik ke SouthParkz untuk sementara waktu hingga keadaan stabil ... tapi apakandayakan ...

ala kalian mesti semua tahu kan apa yang aku cuba sampaikan ... ya .. parent aku berada di sana ... malah sedara maraku pun ramai di sana ... ada yang berhampiran lagi dengan tempat kejadian ... membuatkan aku rasa tidak senang duduk bila memikirkan keselamatan mereka ... 

apa yang aku mampu lakukan ... hanya berdoa ... agak keadaan kembali pulih ... dan tiada benda buruk yang berlaku terhadap keluarga dan sedara maraku di sana ... di sini aku mohon pada kalian yang terbuka page aku ni ... sama sama kita berdoa agart Sabah kembali aman ... please #PrayForSabah ....


TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

let's pray for them!!!
moga ALLAH melindungi mereka disana...amin... fuhhhhhh :(

KeMatZ berkata...

terima kasih kawan ...

sama sama lahh kita berdoa agak mereka semua selamat ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin