Isnin, 11 Mac 2013

Darul Takzim vs Selangor

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal bola ... hahahah baru baru ni aku sekali lagi turun padang untuk menonton pasukan Johor Darul Takzim beraksi ... hemmmm imagine this time depa kena lawan Red Giant ... Pasukan Selangor di Stadium Shah Alam ... :-SS


so semestinya lahh partner layan bola aku si Paan dan Daus pun berminat nak turun stadium ... ialahh depa kan Selagorian ... hemmm dan kali ni aku berseorangan jer sokong JDT coz si Udin balik kampung ada hal ... tapi selain kitorang bertiga ... si Abe dan Wahida pun join sekali ... ni memang unexpected ... :-?




stadium memang penuh ... serius ... nak park pun susah tak macam time kitorang layan Selangor vs Kelantan ... cuma kali ni kitorang beli tiket awal ... si Paan jadi runner ... lihat jer lahh stadium memang penuh ... atas tu penyokong Red Giant ... dan second tu penyokong Harimau Selatan :D


mesti korang tertanya tanya aku duk area mana ... hahahahha ni memang slumber aku buat ... memang pada mulanya aku dah masuk kawasan Harimau Selatan ... tapi ialahh si Daus ngan Paan ni dah lah berbaju Selangor ... so aku dengan rela hati ikut majoriti ... tak kan nak split dua kan ... hahaha memang tak feel layan macam tu :P



slumber tak ... aku duk dengan peminat Red Giant memang kental aku dibuatnya ... dan seperti semua tahu kan ... keputusan malam tu berpihak pada Selangor dengan keputusan 4 berbalas 1 ... dammmeddd aduhhhh nasib malam tu MatYo score hahahahha :P


dan yang penting aku selamat ... hahahahah bongok nyer statement ... ramai gak yang risau apa akan terjadi kalau aku berada dalam group Red Giant semua ... hahaha tak apa aku dah usha ... ada juga penyokong Harimau Selatan yang loneranger dalam group depa ... hahaha kira macam aku punya kes gak ... pun duk area aku tu ... :P



hemmmm ... ialahh korang menang malam tu ... tak apa ... nanti kita revenged semula cehhhh ... dan dan jer aku ... apa apa pun memang slumber betul lahh aku malam tu ... if aku fikirkan semula memang aku tergelak sendiri ... hahahahha :P


settle ajhe games kitorang terus cargon ... coz kebetulan Abe malam tu bertugas ... so tak sempat lahh aku nak usha usha baju Harimau Selatan yang warna Merah or Pink tu ... hemmm tak apa next time maybe ... :P

apa apa pun Selamat Maju Jaya buat Skuad Harimau Selatan ... Nasib malam tu ... MatYo score ... ehhh apakahhh ... hahahaha so jadinya inilah kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;) 

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin