Sabtu, 17 September 2011

tak complete

.
lama aku tak memblogkan diri ... bukan pasal apa ... lately ni amatlah busy ok ... ni pun aku just take time melepak sementara tunggu data masuk ... [
FYI skrang ni around 5 pagi ok .... aku tengah kerja night shift :( ]

ok sajhe jer nak sharing pasal kumpul mengumpul ... baru baru ni time aku lepak kat McD tiba tiba aku tertarik nak kumpul toys happy meal ... toys apa ... SMURFS .... cehhh movie dia pun aku belum nengok ... tapi apa ada hal ... kluar DVD nanti aku beli lahh hahahha ... :D

so aku pun start lahh buat collecting .... paling menarik bila benda ni macam barang hot gitu if korang gi lambat jer 2 hari after date promo dia ... confirm korang akan dengar perkataan SOLD OUT ... :|

jadi bila nak dijadikan cerita ... dalam banyak banyak toys smurfs kat atas ni .... aku boleh failed nak dapatkan 3 jenis seperti gambar di bawah ni .... dammed ... :(

pada mulanya aku ingatkan aku just tak dapat nak collect Clumsy Magic Wand tu ... tapi tak apa coz ada one officemate aku nak offer bagi kat aku ... coz dia pun dah failed nak kumpul collection dia ... tapi bila aku usha usha balik poster kat web McD ... awat aku tak ada lagi 2 yang di atas tu ... dammed ... :|

then bila aku selidik date promo .... sepatutnya last thursday 15 Sept aku patut leh dapat 2 benda ni ... tapi ntah kenapa aku leh dapat item yang sepatutnya dikeluarkan pada 22 Sept .... what the f**k .....

dan apa yang aku tau bila baca kat FB McD ... ada yang mention rupanya ada perubahan date promo ... chiiibaiii .... tak pasal pasal aku missed another 2 item tu .... tapi serius ... benda ni punya issue memang ramai yang hangin .... tak caya ... korang lehh usha kat sini .... FB McD Malaysia ... dan no wonder sampai wujud page ni ... tapi macam tak dapat sambutan jer ... banned :D

so ... pada kawan kawan yang ada lebih stock 3 item di atas ... sila lah war warkan dan hadiahkan pada saya .... heheheh nanti saya belanja anda TEH TARIK .... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin