Khamis, 22 September 2011

Ngeri

.
continue memblogkan diri ... kali seperti biasa nak sharing citer buku yang aku baru jer habis baca ... dan finally buku ke 7 keluaran FIXI yang aku nantikan berada dalam gengaman tanganku siang tadi ... :D
bila dah dapat ntah kenapa aku terus ajhe membaca nyer ... serius time aku membaca ni aku lupa semua ok ... kerja memang aku buat dek jer ... melainkan benar benar urgent baru aku gi buat ... volleh ... :D

so pada aku ... memang tak payah untuk aku sentiasa mengulangi ayat buku keluaran FIXI memang lain dari yang lain ... memang tak sama dengan publisher novel top mahupun indie yang lain ... serius ... aku sentiasa rasa berbaloi memeliki novel keluaran FIXI ... ;)

Ngeri pada aku ... apa yang aku lehh simpulkan ialah serius ngeri dan unexpected ... walaupun pada mulanya aku dah memang boleh agak siapa yang punya angkara dalam ke empat empat kes tersebut cuma aku tak sangka bila ada penglibatan si Rehan ... perhhhh memang just one word kluar dari mulut aku ... PERHHH SHIALLL jer .... :P

so pada sesiapa yang nak memiliki buku ni ... leh lahh gi ker blog FIXI kalau korang malas nak cari kat kedai buku ... macam aku ... just beli online jer .. tup tup sampai kat workstation aku jah ... heheheheh :)

kini menanti keluaran baru dari FIXI jer ... mula bercadang nak beli AMERIKA tu ... tapi macam takut tak berbaloi coz ianya bukan keluaran FIXI ... FIXI just tolong jualkan jer ... :-?

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin