Isnin, 19 September 2011

ehh ehh .....

.continue memblogkan diri ... actually aku nak buat review pasal buku yang aku baca ... tapi memandangkan agak busy sikit ... aku tangguhkan dulu nak mengreview .... :P

tapi entah macam mana ... tadi bila time aku duk main FB ... tiba tiba ada satu fanpage publisher buku yang aku follow ni ada sharing one fanpage pasal depa benci publisher buku ni ... :-?

bila aku usha ... just ni kluar dari mulut aku ... WHAT THA HELL ... serius aku tak paham ... tapi bila aku pikir pikir balik ... hemm tak mustahil pun ... dalam dunia ni macam macam kerenah dan macam macam jenis peragai yang kita tak sangka pastinya ada ... :|

tapi if tanya pendapat aku ... selagi iman di dada ... dan selagi kita tahu mana baik buruk dan boleh berfikir secara waras ... dan dengan didikan agama yang kita ada ... jangan risau ... tidak akan kita terpesong bila membaca buku buku dari publisher tersebut ... itu pada aku ...

ya ... aku memang memiliki kesemua buku keluaran publisher tersebut dan aku akui penulisan yang diterbitkan dari publisher ini memang lain dari yang lain ... serius ... tapi seperti aku kata ... tidaknya aku terpengaruh dengan cara hidup seperti yang digambarkan dalam penulisan mereka tu .... cuma aku suka .. apa yang dorang sampai benda tu memang realitinya memang ada ... bukan buat buat pun ... rite ... just pendapat aku ... :P

ntahlahh comment panjang lebar pun ... tarak guna ... apa apa pun depand pada diri masing masing macam mana nak kawal diri masing masing ... masing masing dah boleh berfikir ... jangan nak salahkan keadaan andaikata anda tersilap ... apa yang aku rasa ... fanpage itu dicreate atas dasar iri hati atau dengki dengan kejayaan publisher tersebut ... itu yang pasti ... :D

so apa apa pun ... peace ... ni just pendapat aku ajhe ... thats it ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin