Selasa, 2 Ogos 2011

Photoshoot Pre Raya Katanya

.
ok continue memblogkan diri ... ehhh apakah entry aku pre raya bagai ni ... puasa pun belum abis ... baru jer nak start ... dah raya apakah ... heheheh biasalahh kan .. nama pun photoshoot pre raya ... :D

idea mai dari mr photographer si Adam Arjuna ... bila dia tiba tiba ajak aku untuk photoshoot tema raya ... aku pada mulanya ala ala malas ... tapi pikir balik menarik gak ... so ON jah ... sampai lupa aku ada majlis makan makan pada hari tu ... sebab tu kalau korang perasan kat entry tu aku ada kata aku ada hal kan ... so ni lahh hal dia ... :P

so sampai lepak minum dulu ... then finally bermulalah SMILE WITH YOUR EYES .... :)


ehhh gambar terakhir ni dah kenapa ... dengan tangga bagai ... hahahha biasalahh tu kan ... bila dah start konsep mengarut ... mula lahhh main grab jer apa yang ada dalam studio untuk dijadikan prop ... hahahahha memang sarkas dibuatnya ... =))

so gitulahh memang seronok gak bergambar bagai ni ... dah ala ala retis gitu ... mulalahh berangan ... budget STARS .... :P so gitulahh ini nasib belum bergabung ngan team team Groupies ... kalau dorang ada ... hemmm aku rasa lagi havoc kot ... :)

so as usual ... selamat berpuasa ... dan stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin