Khamis, 4 Ogos 2011

Pesawat ... Take Off Showcase

.
continue memblogkan diri ... settle ajhe aku membowlingkan diri ... aku terus berdezup ke area Bukit Bintang untuk ... attend Showcase Take Off album Pesawat yang di anjurkan oleh YES kat Lot 10 ... :D

aku plan ke sana with Hadek ... yang mai join coz kebetulan dia kata dia tak ada apa nak buat ... so bila ajak join dia pun ON ... so sebelum event ni start ... kitorang gi lepak makan dulu area lowyat .. event ni kul 4 baru start ... tapi kitorang 3 dah sampai dahhh ... mai awal coz aku tak tau awat jammed like hell hari tu ... nasib aku dari ampang jer ... :P

so around kul 4 petang kitorang dah berada kat Lot 10 kat tempat berlangsungnya event ni not bad stage open ... free entrance ... so mai duk layan jer ... heheheh \:D/

aku biasalahh ... kalau dah turun padang ni ... confirmlahh akan menjalankan kerja biasa aku ... capture video .... hemmm so kalau korang nak layan video yang aku capture ... dont worry ... aku dah shared dah pun kat YouTube ... so untuk memudahkan korang layan video yang aku capture ... ni aku senaraikan ... click jer yek ... :D

Brand New Day
Rasional Emosional
Excuse Me
Hitam
Turbulence
Bandaraya Ibukota
Numb
Bingit
Medley - Mirage & Mesti Mau

hemmm ... settle dorang buat persembahan .. sessi bersama peminat diadakan ... time peminat yang dapat naik yang ada join quiz yang YES ada anjurkan ... hahahah tak bleh blah ... aku sajhe jer masuk suka suka ... tak tau plak dapat kan ... heheheh amik kau tak pasal pasal emcee sebut nama aku ....

hahahhaha quiz yang aku masuk tu ... aku kena tanya satu soalan untuk band Pesawat ... so dorang jawab soalan aku time persembahan berlangsung ... heheheh apa apa pun thanx korang coz sudi jawab soalan aku ... :D

dan yang best aku dapat poster serta signature dari setiap ahli band ... ;)


so begitulahh ... bila dah selesai event ni ... aku ngan Hadek pun cargon .... so kat sini aku nak say tahniah pada band Pesawat ... di atas kelahiran album korang yang ditunggu tunggu ini ... semoga korang semua akan terbang tinggi dan laju menghadapi segala cabaran dalam industri seni ni .... GOOD LUCK BRO .... =D>

so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ... selamat layan persembahan Pesawat yang aku captured ..... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin