Isnin, 8 Ogos 2011

new HOD

.

hari ni department aku
dapat seorang HOD
setelah setahun sebulan
kitorang bekerja tanpa
HOD

dan kali ni HOD
department aku ni
seorang wanita

ops
jangan korang imagine
seperti gambar di atas
confirm tidak sama

dari segi experience
nampak gempak
tapi apakan daya
actually sudah 3 tahun menjadi
fully housewife

so
adakah dia mampu
untuk menjaga kami
mampu untuk memperjuangkan
hak kami
mampu untuk handle segala
kerenah yang biasa kami hadapi

:-?

apa yang aku leh katakan
welcome to the hell
mari rasai apa yang kami rasakan
but dont worry
kitorang aku cuba sedaya upaya
memberi fully support
noted

:)

* mula mula aku dah rasa tak berapa best bila keluar words yang tak sepatutnya keluar dari mulut seorang HOD yang baru beberapa minit duduk di kerusi HOD itu .... :|

TakSangkaYer :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin