Rabu, 3 Ogos 2011

Bowling Tournament KKM

.
continue memblogkan diri ... event ni berlangsung last week ... tapi si Mally dah invite aku since awal bulan lagi ... aku hampir hampir lupa pasal event ni ... nasib baik si Mally ni rajin meremind aku ... hahahha :P


actually event ni untuk kelab keluarga MIMA ... tapi bagi memeriahkan lagi majlis ni so depa boleh juga invite family or kawan kawan dorang untuk sama sama berentap membowlingkan diri ... so si Mally ni ajak lahh aku dan sorang lagi kawan dia ... tapi kawan dia tu tak jadi mai .. so aku sorang jer lahh ... :P

event ni berlangsung kat Superbowl Ampang Point ... dorang just set 2 frame ajhe untuk sorang ... tapi memandangkan Superbowl Ampang Point ni agak sarkas sikit ... tak tau lahh apa kejadahnya nyer depa set untuk only hari Sabtu ... ikut jam bukan ikut frame ... so benda ni amatlah memeningkan ... dan aku pun barulah tau benda ni macam ni sepanjang aku berkecimpung dalam dunia bowling ni ... cehhh wahhhh dunia bowling konon hahahahha =))

sempat bergambar ngan team yang satu lane ngan aku ... dan secara tak dapat dielak ... kami berempat ni kena main untuk 2 nama ... volleh ... coz ada peserta yang tak dapat mai ... so memandangkan dah book rasa rugilahh kan ... nak tak nak ... kitorang berempat ni lahh yang terpaksa main untuk 2 nama ... mau tercabut tangan aku ... =))

dah tu ... main plak ikut hour ... ambik ... ada yang lane sampai sempat main 4 frame nasib nasib nak masuk frame ke 5 ... tapi majoriti semua 3 frame ... tapi aku rasa depa just amik point untuk 2 frame awal jer kot ... maybe ... tu kena tanya penganjur ... en Mally heheheheh :P

setelah selesai membaling sampai ada time aku baling memang just lempar jer ... coz dah tak larat nak baling .... hahahahha ... memang ntah kemana mana lahh bola bowling aku tu gi nyer ... tapi tak sangka gak ... main cam hampeh tetap balik bukan dengan tangan kosong .... :-?

amik ... dapat No 4 ok ... for individu lelaki ... curtlasst .... top 3 semua dari MIMA oklahh tu ... motip lahh aku nak main beria ... karang tak pasal pasal orang luar plak yang jadi juara ... so bagi chance lahhh hahahahah ... perhhh ego sungguh cakap macam lahh aku ni terror sangat .... heheheheh sajhe jer jokes ... apa apa pun tahniah pada semua pemenang .... :P

seperti biasalahhh selesai penyampaian hadiah ... snap gambar beramai ramai ... dah tu ... semua dah mula nak beransur pulang ... so kat sini aku nak say Thanks a lot pada Mally kerana sudi invite aku untuk join this event ... pada semua warga MIMA ... thanks dan great job pada kalian semua kerana berjaya menganjurkan event yang simple tapi meriah .... GREAT ... if ada event lagi jangan segan untuk jemput saya lagi yek ... :P

so selesai event aku terus ke another event ... nak tau event apa ... as usual ... stayTuned for next entry aku yek .... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin