Sabtu, 8 Februari 2014

#ThrowBack ... Ole Ole Hotel LegoLand

.
bila baru baru ni aku buat entry throwback pasal Hotel Legoland tetiba aku teringat pasal ole ole yang aku dapat time nginap kat hotel tu ... so alang alang tu aku pun buat entry pasal ole ole tu :P 
 

dalam bilik hotel tu ada sebuah peti yang diduduki oleh katak seperti gambar di atas ... tapi peti tu terkunci dek no rahsia ... so ada lahh beberapa soalan untuk kitorang jawab untuk mendapatkan code rahsia untuk membolehkan buka peti tersebut ... dan alhamdulillah akhirnya berjaya ..

so hadiah dia tak ada lego mahal .. tapi boleh tahan lahh 2 set lego biasa dan set stationary ... dan aku just amik yang bawah ni jah .. lain aku bagi kat anak buah aku xpecially set stationary :P




tuuu dia ... set StarWars heheheh ... ini kalau dapat set minifigures mesti bestkan hahahahha =)) oklahh boleh lahh letak kat rack buku aku ... :P

so apa apa pun thanx pada Hotel LegoLand ... hehehehe jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin